۱۳۸۶ اسفند ۱۲, یکشنبه

پس از شهادت پنج فلسطینی شماره شهدا به 67 نفر رسید



غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
منابع بیمارستانی فلسطین ظهر امروز یکشنبه اعلام کردند که به دنبال قتل عام مستمر ساکنان نوار غزه در شمال و مرکز این منطقه، تا کنون پنج فلسطینی دیگر شهید شده اند و به دنبال شهادت این تعداد، شمار شهدای دیروز و امروز به 67 نفر و تعداد مجروحان نیز به بیش از 200 نفر رسید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از این منابع، خالد ریان امروز به اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید و دیروز نیز دو برادر دیگر این شهید در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر صهیونیستی به شرف شهادت نایل آمدند.
بر پایه منابع یاد شده، یک دختربچه فلسطینی نیز در داخل منزل در شمال نوار غزه به شدت مجروح شد که به دنبال جلوگیری نیروهای اشغالگر صهیونیستی از انتقال وی به بیمارستان به شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، دو شهید دیگر نیز به دنبال ممانعت اشغالگران از رسیدن آمبولانس ها به منطقه درگیری بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند. این دو شهید ثابت دردونه و وسام عبدربه نام داشتند.
امروز اشغالگران صهیونیست دامنه حملات خود را گسترش دادند و هم اکنون مناطقی از مرکز و جنوب نوار غزه را بمباران می کنند.
هواپیماهای جنگی دشمن صهیونیستی بامداد امروز دفتر نخست وزیری فلسطین را در نزدیکی ارودگاه الشاطی در غرب شهر غزه هدف قرار دادند که به انهدام کامل ساختمان نخست وزیری و زخمی شدن پنج فلسطینی دیگر منجر شد. این حمله در حالی صورت گرفت که اشغالگران صهیونیست در وقتی قبلی، بامداد امروز یک فروند موشک به سوی دفتر نخست وزیری شلیک کردند اما منفجر نشد.
شاهدان عینی اظهار داشتند که یک فروند هواپیمای جنگی دشمن صهیونیستی برای بار دوم سه فروند موشک به سمت دفتر نخست وزیری شلیک کرد که به تخریب کامل آن منجر شد و چند باب منزل مجاور این دفتر نیز آسیب دیند و جریان برق منطقه هم به طور کامل قطع شد.

هیچ نظری موجود نیست: