۱۳۸۶ اسفند ۱۴, سه‌شنبه

تجاوز سرباز آمريكايي به يك كودك سه‌ماهه

به گزارش آژانس خبری تفتان يك چترباز سابق ارتش آمريكا كه براي انجام ماموريت تا به حال دو بار به عراق رفته است به اتهام تجاوز و آسيب جدي رساندن به يك دختر بچه‌ سه ماهه محاكمه خواهد شد .
كولمن به جرايم روابط غير اخلاقي جنايي و سوء استفاده از كودكان (از جرايم درجه‌يك) متهم است كه در صورت به اثبات رسيدن اين اتهامات به حبس ابد محكوم خواهد شد .
مقام‌هاي قضايي آمريكا گفته‌اند، كولمن كه در آن زمان 27 سال داشته است در تاريخ 14 سپتامبر 2007 در جكسون كانتي، 65 مايلي غرب ديترويت به اين كودك تجاوز كرده است. اين كودك نيز كه 17 استخوانش شكسته و دچار آسيب مغزي شده است در حال حاضر تحت درمان قرار دارد .
كولمن ظاهرا به بازجويان گفته است كه پس از مصرف زياد مشروبات الكي و قرص‌هاي مسكن بيهوش شده و پس از بيدار شدن اين كودك مجروح را در گهواره‌اش يافته است.
وي در حال حاضر به طور موقت با قرار وثيقه‌ي 100 هزار دلاري آزاد شده است.
در همين حال، روزنامه گاردين انگليس از اتهام تجاوز يك نظامي ارتش آمريكا به يك دختر در ژاپن خبر داد كه با توجه به اقدامات مشابه در اين كشور خشم مردم ژاپن را در پي داشته است.
طبق اين گزارش، يك نظامي ارتش آمريكا در ژاپن كه نامش فاش نشده است به حمله و تجاوز به يك زن فيليپيني در يك هتل در جزيره جنوبي اوكيناوا متهم شده است.
اين در حاليست كه هفته گذشته در همين جزيره يك تفنگدار آمريكايي به اتهام تجاوز به يك دختر 14 ساله‌ ژاپني دستگير شده بود .
پس از انتشار اين گزارش در روز دوشنبه در ژاپن، مقامات نظامي اين كشور اين نظامي ارتش آمريكا را دستگير كردند .
اين اتهامات تازه مي‌تواند موج جديد از خشم مردم ژاپن بر سر حضور گسترده‌ نظامي ارتش آمريكا در اين كشور را ايجاد كند

هیچ نظری موجود نیست: