۱۳۸۶ اسفند ۱۳, دوشنبه

یکی از مخبرین محلی رژیم در زاهدان ترور شد

به گزارش آژانس خبری تفتان حاجی مجید نوتی زهی یکی از مخبرین محلی رژیم در زاهدان ترور شد.
وی که از افراد نزدیک به دفتر رهبری واطلاعات بود و تاکنون دستانش به خون خیلی از افراد بی گناه آغشته بود امروز دو شنبه در نزدیک روستایش در پشت کلاته رزاق زاده به گلوله بسته شد واکنون در حالت کما در بخش آی سی یو با مرگ دست وپنجه نرم میکند .
بیشتر اینگونه ترورها از سوی نظام حاکم صورت می گیرد تا بدین طریق جنگ قومی در منطقه راه انداخته شود و اقوام بلوچ در برابر هم قرار گیرند.
نظام ولایت فقیه پس از اینکه از افراد محلی جهت مخبری استفاده می کند آنها را از بین می برد تا هیچ گونه مدرک و اطلاعاتی از طریق این مخبرین به بیرون درز نکند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مالک دست سیاه تو به خون بیگناهان تاسوکی آلوده است تو طبق قانون خداوندی و قران خداوندی در ذلت خواهی مرد حتی به دست مزدوران رژیم و این سرنوشت کفار است

ناشناس گفت...

تو اگر میخواستی جنبش مقاومت ایران باشی برای تو نباید شیعه و سونی فرق میکرد توباید کفاری را که در راس مملکت هستند نابود کنی اگر میتوانی برو وگرنه برگرد به خانه ات و عیالی اختیار کن و 10-12 فرزند بیاور .تو بیگناهان را که مسلح نیستند کشتی تو مستحق اجرای قانون خداوندی جان در برابر جان ..خون در برابر خون تو در ذلت خواهی مرد به حکم قرانی که تاکنون حتی یک بار هم آنرا نخوانده ای