۱۳۸۷ فروردین ۱۴, چهارشنبه

خشم عناصر ضد دین از پرچم ملی بلوچستان

اقوام و ملل جهان به میراث ملی خود افتخار می ورزند اما عناصر دم بریده ضد دین از گذشته غنی و میراث ملی خود متنفرند چنانچه بعد از تظاهرات لندن که تظاهرکنندگان پرچم ملی و تاریخی بلوچستان را در دست داشتند این عناصر خشمگین شده و در وبلاگ جاسوس خودفروخته خسرو به تبلیغ علیه پرچم ملی و میراث بلوچستان پرداختند:


این پرچم تاریخی بلوچستان است که بر فراز قلات برافراشته بوده است.

http://pahraa.blogsky.com/

۵ نظر:

ناشناس گفت...

بدبختها هنوز درعصر جاهليت قوم قبيله اي هستيد كمي به خود ائيد وتحت لواي يك پرچم جمهوري اسلامي ايران خدمت كنيد

ناشناس گفت...

تف به صورت ديكتاتوري خامنه اي و طرفداران بي هويت او

ناشناس گفت...

سلام.تو رو خدا شما با این بحثها بیشتر از این بین مردم ایران تفرقه نندازین

ناشناس گفت...

مگه چه فرقی بین من لر فارس کرد یا ترک با تو دوست بلوجم هست؟گول این سیاستهای کثیف جمهوری اسلامیو نخورین.اینها با تبعیض هایی که بین شیعه وسنی کرد وفارس و بلوچ گذاشتن دنبال نفاق بین ما هستن.هوشیار باشیم این نظام دوشمن ما ایرانی هاست.
با تشکر میلاد

mohammad hossein emamparast گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.