۱۳۸۶ بهمن ۲۷, شنبه

توجه!


توجه!

مطلبی بعنوان " فرازهائی در دیدار با رهبر انقلابی بلوچستان" نوشته شده بود. نظریات بسیار مثبت زیادی در این مورد رسیده بود ولی یک برادر بلوچ از کشورهای اسکاندیناوی ااینطور نظریه داده بود: آقای آرمیان، انشاء خوبی نوشته بودید ولی پر از چاپلوسی برای رهبرت بود. ملت بلوچ برای نجات خود از دست رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی نیازی به طالبان و جندالله ندارد. فقط بگویم که عبدالمالک هرگز چگوارا نخواهد شد که هیچ بلکه دادشاه و دوست محمدخان هم نمیشود حد اکثرش مثل تروریستهائی از قماش خالد شیخ محمد یا شیخ زرقاوی قاتل است. زنده باد بلوچستان – ما از هرنوع تروریسم بیزاریم.
حالا این اظهار نظر را من برای اظهارنظر عموم در وبلاگ میآورم تا خوانندگان محترم بدون جانبداری از جائی نظر بدهند که آیا نظر این برادر بلوچ یک نظر منطقی و درست است؟ آیا این شخص یک آدم بیگانه پرست و ضد خودی نیست؟ این آقا نمیدانم کیست اما هرکه هست هنوز هم خیلی از مرحله پرت نیست؟ زرقاوی و خالد شیخ محمد را چون مسلمان هستند نمی پسندد ولی چگوارا را که مسلمان نیست می پسندد. جندالله را نمی پسندد ولی جند الشیطان را می پسندد. اینرا نمیداند که اگر چگوارا در شرایط عبدالمالک میبود بخدا که یک قدم هم نمیتوانست بردارد. این آقا در کشورهای اسکاندیناوی با خیال راحت نشسته و برای کسیکه در صحنه و در شرایط بسیار سخت دارد مبارزه میکند اینطور بیدردانه نظریه میدهد و در آخر مینویسد زنده باد بلوچستان. آیا بلوچستان با آدمهائی از قماش همین آقای الکی خوش آزاد میشود. اگر این آقا راست میگوید بیاید در صحنه و فقط یک روز اگر در این کوهستانهای بی آب و علف بلوچستان توانست بماند من لقب قهرمان باو خواهم داد، انصاف هم چیز خوبی است. نظر شخص بنده در مورد نظر این برادر عزیزمان اینست شما خواننده عزیز هم در مورد نظر ایشان نظر بدهید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درمورد نظر آقای بلوچ از اسکاندیناوی ابتدا باید بگویم به نظر بنده هرکس باید در دادن نظر و عقیده خود کاملا آزاد باشد چراکه آزادی مقطعی عاقبتش می شود همان کشور های اسکاندیناوی یعنی منع حجاب اجباری ( که آقایان اصلا بر ضد آزادی عقیده نمی دانندش ) و در مقابل توهین و کشیدن کاریکاتور مقدس ترین فرد برای بیش از یک میلیارد مسلمان (که این را اتفاقا مصداق واقعی آزادی بیان می دانند!!! )

بهمین دلیل همانگونه که نظر خودمان برایمان اهمیت دارد باید نظر این دوستمان اهمیت داشته باشد ایشان در شرایطی جدا از محیط بلوچستان با اخباری کاملا کنترل شده از منطقه آشنایی دارند و مطمعنا شرایط دموکراسی در بلوچستان را همچون اروپا می دانند وگر نه چنین نظری در مورد آقای آرمیان که واقعا از فعالین خوشنام و متفکر بلوچ است نمی دادند .
بنده سعی ندارم گفته ایشان ( دوستی که نظر داده ) و بسیاری چون این دوست عزیز که چنین نظری دارند را نقد نموده و یا تجزیه نمایم بلکه فقط یک سوال دارم و آن اینست که اگر حرف شما را قبول نماییم که عبدالمالک ریگی و آقای آرمیان هردو جنایتکارند شما در شرایطی که در منطقه دستگیری های گسترده انجام میگیرد بسیاری کشته و زندان و اعدام می شوند فعالین مدنی همچون مهرنهاد به اعدام محکوم می گردند و هر فریادی با گلوله پاسخ داده می شود برای بلوچستانی که سنگش را به سینه میزنید چه میکرید ؟
تروریسم از نظر ما هم محکوم است چه کسی دوست دارد بکشد و کشته شود از خانه آواره گردد مطمعنا هیچکس مگر کسی که ظلمی بر او شده و راهی جز گرفتن حقش جز این شیوه ندارد
خالد شیخ محمد و ابو مصعب الزرقاوی برای چه جان خویش را به مخاطره انداختند ؟ همیشه باید انصاف را در نظر گرفت اسراییل که مورد حمایت بسیاری از کشورهای غربیست در غزه و کلا فلسطین با مردم چه میکند جز کشتار ؟ بعد ما حماس را بخاطر دفاع از خود گروه تروریستی می دانیم ! آیا برج های دو قلو در ایالات متحده توسط چادر نشینان فقیر افغانستان که سر پناهی برای فرار از سرما ندارند تخریب گشت که سردمدار به اصطلاح مبارزه با تروریسم ( یا بهتر بگویم اسلام ) به آنجا حمله کرد و هزاران افغان را به خاک و خون کشید ؟ آری دوست من در چنین دنیایی داریم زندگی می نماییم خشونت - تروریسم همه و همه با رنگ ها و لعاب های مختلف حتی توسط دولت ها در حال گسترش است پس ما نباید تحت تبلیغات رسانه ایی این به اصطلاح مدافعین حقوق انسانی قرار گیریم و انصاف را رعایت ننماییم . چرا که متمدن ترین جوامع در شرایط بحرانی رو به خشونت آورده اند این خشونت می تواند از جانب برخی ها مبارزه برای آزادی و برخی دیگر تروریسم نام گیرد .

یک انسان http://www.yekensan33.blogspot.com/

ناشناس گفت...

فکر نکنم لازم باشد که چیز دیگری به این اقا بگوییم چون اقای انسان اوضاع منطقه را به ایشان توضیح داد وامید واریم ایشان از خواب خرگوشی بیرون بییایند و در ضمن به ایشان بگوییم کسانی مثل شیخ خالد وشیخ الشهید هر چه باشند از شما اجنوی پرستان بهتر و در نظر مردم نیز عزیزترند انها دلسوزی خودبرای اسلام و مسلمین را با به جان بر کف نهادن خویش نشان دادند اما شما چکار کردید؟


شه بخش از زاهدان