۱۳۸۶ بهمن ۲۵, پنجشنبه

هلاکت مغنیه؛ پیام تسلیت پدرخوانده تروریسم به‌ سرکرده ‌حزب‌الله

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری حکومتی مهر:
"حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، شهادت مجاهد مخلص و فداکار حاج عماد مغنیه از رهبران فداکار حزب الله را به ایشان و جوانان سرافراز حزب الله و مقاومت و مردم لبنان تبریک و تسلیت گفتند.
در متن پیام رهبر معظم انقلاب به دبیر کل حزب الله لبنان آمده است: شهادت برادر مجاهد مخلص و فداکار آقای حاج عماد مغنیه برای خود او که سراپا عشق و شور جهاد فی سبیل الله بود فوزی عظیم و سرانجامی سعادتبار است و برای ملت لبنان که چنین مردان بزرگی را پرورده و به عرصه آزادیخواهی و مبارزه با ستم، تقدیم کرده، مایه سرافرازی و سربلندی است.
فقدان این مرد آزاده ی فداکار و برجسته، اگر چه برای همه انسانهای شریف و همه آنان که او را می شناختند بویژه برای والدین و همسر و فرزندان عزیز و دیگر کسان و یارانش دردناک است، ولی زندگی و مرگ انسانهائی مانند او، حماسه ای است که ملتها را بیدار می کند و به جوانان الگو می دهد و افقهای روشن و راه رسیدن به آن را برای همه ترسیم می نماید.
صهیونیستهــای خونخوار و جنایتکار بدانند که خون مطهر شهیدانی همچون عماد مغنیه صدها عماد مغنیه می آفریند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغیان را دو چندان می کند. مردانی چون این شهید بزرگوار زندگی و آسایش و بهره مندیهای مادی خود را در راه دفاع از مظـلوم و مبـارزه با ظلم و استکبار فــدا کردند و این ارزش والائی است که همه وجــدانهای انسـانی در برابر آن سر تعظیــم فــرود می ـآورند. رضـــوان خدا بر او و بر همه ی مجاهدان راه حق باد.
من این شهـــادت بزرگ را به شخص شمـا و به خـانواده گرامیش و به جوانان سرافراز حزب الله و مقاومت و به همه ملت لبنان تبریک و تسلیت می گویم."

هیچ نظری موجود نیست: