۱۳۸۶ بهمن ۲۳, سه‌شنبه

تیراندازی به خودرو و مجروح شدن دو نفر

به گزارش آژانس خبری تفتان از سراوان نیروهای سرکوبگر رژیم ولایت فقیه در منطقه کوهک سراوان به سوی یک خودروی سواری تیراندازی کردند که در اثر آن یک جوان 20 ساله با نام خورشید فرزند عبدالقدیر و یک کودک دوازده ساله با نام عبدالهادی فرزند بهرام شدیدا مجروح شدند.
طبق این گزارش این دو جوان در حالی که سوار خودروی شخصی بودند و از روستای خود عازم سراوان بودند هدف تیراندازی نیروهای جنایتکار رژیم ولایت قرار می گیرند و به شدت مجروح می شوند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

استراليا رسما از بوميان اين کشور عذرخواهی کرد
نخست وزير استراليا روز سه شنبه در سخناني که در پارلمان اين کشور بیان داشت، بطور رسمي از بدرفتاري سفيد پوستان با بوميان اين کشور عذرخواهي کرد.

کوين راد گفت شيوه هاي قديمي همه با شکست روبرو شده و ما استراليايي مي خواهيم که در آن همه استراليايي ها با احترام، عزم و مسئوليت متقابل با فرصتها و سهم مساوي زندگي کنند.

وي افزود استراليا اکنون به اين مرحله رسيده و از اين روست که اين جلسه تشکيل شده است و بايد با اين آشتي، فصلي جديد در تاريخ استراليا ايجاد کرد.

وي گفت من پيشتر براي پوزش خواهي از نسل هاي از دست رفته تعهدي کرده بودم و امروز اين تعهد را به جاي مي آورم و تلاش می کنم اين خدشه را از روح کشور خود بزدايم.

جامعه بوميان استراليا مدت ها منتظر چنين لحظه اي بودند تا يک مقام ارشد سياسي استراليا از اين رفتار پوزش بخواهد و کوین راد بر اساس قولي که به آنان در زمان مبارزات انتخاباتي داده بود، اين وعده را با پوزش خواهي رسمي از جامعه بوميان استراليا به جاي آورد و شايد بتوان گفت يکي از لحظه هاي تاريخي اين کشور به شمار مي آيد.

بر اساس سياستي که پیش از این دولت استراليا اعمال می کرد، کودکان بوميان استراليايي با زور از والدين خود جدا شده و براي آنچه که سفيد پوستان"تمدن" می نامند، در ميان جامعه سفيد پوست بزرگ می شدند. اين اقدام بعد ها با اعتراض گروههاي حقوق بشري روبرو شد.

ناشناس گفت...

سلام دوست من
ارزومندم که هر روز سعی تلاشتان را برای ازادی بلوچستان بیشتر کنید سربلندی شما ارزوی ماست
www.chabaharnews.blogfa.com

ناشناس گفت...

با سلام
من شما را در پیوندهای وبلاگم اضافی کردم اگر امکان در وبلاگ من را هم به پیوندهاتون اضافه کنید