۱۳۸۷ فروردین ۶, سه‌شنبه

راهیان نور یا رهروان گور

ساسان کردستانی
گویی در مملکت امام زمانی ایران، ریختن خون و قتل و کشتار را پایانی نیست. روزی هواپیمای سی130 با بیش از صد خبرنگار سقوط می کند و روز دیگر ترمز قطار بریده می شود، به ته دره می افتد و جان و جهان هم میهنان ما در این خاک بلا خیز چه ساده پرپر می شود . کسی را اما پاسخگو نمی یابیم . کسی در پی علت ها نیست چون تمام حواس دولت اسلامی در باریکه غزه میخ کوب شده است .
روز دوشنبه 5 فروردین بر اثر تصادف يك دستگاه اتوبوس كاروان راهيان نور در محور ايذه حدود 20 تن از زايران مناطق جنگی جان خود را از دست دادند. به گزارش تابناك اين كاروان شامل فرهنگيانی بود که از استان چهار محال و بختياري به خوزستان اعزام شده بودند. این حادثه روز گدشته بر اثر سرعت زياد و برخورد اتوبوس با گاردريل و عدم كنترل راننده رخ داد. مجروحان به بیمارستان ایذه منتقل شدند.
در آخرین روز های سال گذشته هم تعداد22 نفر دانشجو که به این مناطق اعزام شده بودند بر اثر تصادف جان باختند و تعدادی هم در شعله های مهیب آتش سوختند.
در این حادثه صدا و سیما به جای توجه و خبر رسانی از این تراژدی انسانی ، تمام توجه خود را صرف 5 زائری که در انفجار انتحاری کربلا کشته شده بودند کرد و آن را با آب و تاب فراوان باز گو کرد .
سردار ضرغامی آن چنان اشک تمساحی ریخت که دل صغیر و کبیر را به درد آورد . چون آن 5 نفر زائر کربلا هزاران فضل داشتند بر 22 "دانشجوی" جوانی که در آتش بی تدبیری های این رژیم پلید ، کباب شدند . گویی در این کشور روزنامه ها اجازه ندارند این گونه قتل ها را برای مردم بازگو کنند !

هیچ نظری موجود نیست: