۱۳۸۷ فروردین ۵, دوشنبه

فشار بر دمکراتهای آمريکا برای مشخص کردن نامزد خود

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری فرانسه در گزارشی از واشنگتن نوشت دمکراتهاي آمريکا براي انسجام درون حزبي و مشخص کردن نامزد خود براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري آمريکا و ورود به کاخ سفيد تحت فشار قرار گرفته اند چرا که هيلاري کلينتون فرصت پيروزي و به دست آوردن عنوان نامزدي حزب دمکرات را از دست داده است.
تبليغات انتخاباتي تنها چند هفته پيش از انتخابات مقدماتي و سرنوشت ساز دمکراتها در پنسيلوانيا آغاز مي شود که قرار است در اين انتخابات کسي که بايد با جان مک کين نامزد جمهوريخواهان در نوامبر آينده رقابت کند مشخص شود.
در اين انتخابات هيلاري کلينتون سناتور نيويورک وارد عرصه اي مي شود که در آن فرصت مي يابد تا فاصله اي را که ميان وي و باراک اوباما سناتور ايلينوي ايجاد شده است کم کند.
اوباما چه از لحاظ تعداد نمايندگاني که به وي راي داده اند و چه از نظر ايالتهايي که در آن به پيروزي رسيده است همچنان از کلينتون پيش است.
برخي از مفسرين بر اين باورند که همسر رئيس جمهور سابق آمريکا اين فرصت را دارد تا در انتخابات مقدماتي به پيروزي برسد.
روزنامه "پوليتيکو" آمريکا نيز نوشت کلينتون براي پيروزي در رقابت با اوباما بايد آخرين تير خود را نيز رها کند.
آخرين نظر سنجي هايي که توسط انجمن " گالوب " صورت گرفته است نشان مي دهد اوباما مجددا بر کلينتون پيشي گرفته است و با 48 درصد آرا در برابر 45 درصد آراي کلينتون پيش است.
بيل ريچاردسون فرماندار ايالت نيو مکزيکو آمريکا که حمايت خود را از اوباما اعلام کرده در مصاحبه با شبکه تلويزيوني فاکس نيوز گفت تبليغات انتخاباتي بسيار منفي بوده است و تبليغات و حملات شخصي بسياري صورت گرفته در حاليکه مک کين در حال جمع آوري تائيدات بين المللي است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Я действительно заметила , что восстановление кредитной активности должны проводиться с техникой. Если нет, то вы собираетесь найти себе повреждения позиционирования. Для того, чтобы быть успешным в фиксации вашего кредитного рейтинга вы должны всегда убедиться, что с этой минуты вы платите ежемесячные расходы на оперативно заранее расписанию, их даты. Действительно важно то, на том основании, что не обязательно выполнение этого, все другие методы, которые вы будете принимать , чтобы улучшить свой кредитный рейтинг не будет успешным. Спасибо за выражая ваши идеи. привет!