۱۳۸۷ فروردین ۱۰, شنبه

پخش تصاویر تکاندهنده از جنایات رژیم از تلویزیون فرانسه

تلویزیون کانال دو فرانسه تصاویر تکاندهنده ای از جنایات وحشیانه رژیم اسلامی در ایران را پخش کرد و گفت این تصاویر و عکسها نشان از وحشیگری این رژیم دارد.
گزارشگر تلویزیون دو فرانسه با نشان دادن صحنه هايی از سنگسار گفت این تصاویری از سنگسار در ایران است. ملاها سال گذشته لایحه ای را طرح کرده بودند که به مجازات سنگسار پایان دهند، اما احکام مرگ از طریق سنگسار کماکان صادر می شود.
تلویزیون دو فرانسه با نشان دان صحنه های قطع انگشتان دست یک جوان گفت تصاویر دیگری که مخفیانه از ایران خارج شده است، قطع دست متهمین به سرقت را به نمایش می گذارد.
تلویزیون دو فرانسه سپس با نشان دادن تصاویر درآوردن چشم یک مرد در ایران گفت این فرد نگاهی غیراخلاقی داشته و چشم گناهکار او را از حدقه در میاورند.
تلویزیون دو فرانسه در ادامه جسد جوانی را نشان داد که آثار شکنجه بر روی آن دیده می شد. گزارشگر گفت این مرد 27 ساله بمدت سه روز در اسارت ماموران رژیم تهران قرار داشت. جرم وی این است که به مذهب دیگری روی آورده است. این تصاویر بطور مخفیانه در سردخانه توسط خانواده اش گرفته شده اند.
گزارشگر تلویزیون دو فرانسه گفت این تصاویر و این عکسها که نشان از وحشیگیری رژیم دارد کماکان بطور مخفیانه از ایران خارج می شود.

هیچ نظری موجود نیست: