۱۳۸۶ اسفند ۲۷, دوشنبه

انتقال سعيد فيض الله زاده به 209 و محکوميت يک فعال سياسی کرد

فعالان حقوق بشر در ایران
- دانشجوي زنداني سعيد فيض الله زاده عضو انجمن اسلامي دانشکده ادبيات دانشگاه علامه که در تاريخ 14/12/86 در مقابل درب دانشگاه بازداشت و از آن تاريخ با قرار بازداشت به سالن 1 اندرزگاه 7 زندان اوين منتقل گشته بود ساعتي پيش از سوي سازمان زندانها به وزارت اطلاعات تحويل داده شد و در همين راستا نامبرده به بازداشتگاه 209 اطلاعات منتقل گرديد.
- يکي از فعالان سياسي کرد به‌ نام "مربوط رستمي" از اهالي شهر جوانرود در روز گذشته‌ توسط دادگاه انقلاب جوانرود به‌ اتهام همکاري با احزاب کرد و فعاليتهاي سياسي به‌ 15 سال زندان محکوم گرديده‌ است ، نامبرده‌ تحت شکنجه‌ مجبور به‌ اعترافاتي گرديده‌ است که‌ خود مدعيست صحت نداشته‌ و تحت فشار وي را مجبور به‌ گفتن آنها کرده‌اند .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با دلی آکنده از درد مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را از یکدندگی بعضی دوستان اعلام می کنم. بله عزیزان افشاگری کنید و همدیگر را تا می توانید خراب کنید. همدیگر را جاسوس و اطلاعاتی بگویید و دشمن را شاد کنید. چرا نمی توانید مثل افراد عاقل و بالغ بحث و جدل سالمی داشته باشید. چرا همدیگر را وادار به توبه می کنید. آیا کافی نیست که رژیم آخوندها هر مخالفی را تکفیر می کند به توبه وامی دارد و سرانجام سر به نیست می کند. شما کی از خواب غفلت بیدار می شوید. دیگر بس است. خسرو جان و ساجده عزیز من مخالف یا طرفدار هیچکدامتان نیستم. اگر نفوذی دارید به دوستان خودتان بگویید بس کنید و بیشتر از این رسوای سر بازار نشوید. امتحان کنید دنیا آخر زمان نمی شود اگر تفتان خانم و دلاور اصلی وبلاگ جدید آژانس تفتان را حذف کنند. آسمان سر زمین نمی افتد اگر ساجده خانم اسم پهره را از وبلاگش بردارد و بیچاره مردم گیچ نشوند که تفتان واقعی کدام است و پهره کدام. همه می گویند که من اسلام واقعی هستم یا من فدایی اصلی هستم.
دوستان عزیزم من دیگر حرفی ندارم و نمی خواهم تهمتها و دشنامها را بخوانم. ادامه دهید و دشمنان را شاد کنید!
بلوچ بد روچ