۱۳۸۶ اسفند ۲۷, دوشنبه

کس آژآنس ساختگی تفتان بلگفا را ساخته همه می داننند که در مقابل آژانس تفتان درست کردند

با عرض احترام به برادر عزیز خسرو ملازهی و خواهر گرامی ساجده خانم بلوچ. من به عنوان یک برادر بلوچ مطمئن هستم که همه شما عزیزان فقط سربلندی بلوچ و بلوچی و بلوچستان را می خواهید. خواهشم این است که همدیگر را احترام بگذاریم. دین و مذهب را عقیده شخصی خودمان بدانیم. اگر کسی دین نداشته باشد هم در قبر خودش می خوابد و ما کسی را تکفیر و بی دین نگوییم.
هر کس هم گرایش سیاسی چپ و کمونیست و سوسیالیست و لیبرال و غیره داشته باشد و از حق و حقوق ملت بلوچمان دفاع کند دستش را ببوسیم. اگر فرد شیعه یا سنی از حق بلوچستان دفاع کند صورتش را ببوسیم. همدیگر را بیشتر رسوای سر بازار نکنیم. خواهش می کنم.
خسرو جان مواظب باش که دشمنان از شما استفاده نکنند. هر کس آژآنس ساختگی تفتان بلگفا را ساخته همه می داننند که در مقابل آژانس تفتان درست کردند و تفتان خانم کیست و از کجا آمده است. خواهش میکنم از لیست خودت حذف کن.
ساجده عزیز شما هم خواهش می کنم که اسم بلاگ خودت را از پهره عوض کن و یک اسم دیگر بگذار. مگر اسم کم هست. تمام نام و شکلش مثل پهره آقای ملازهی هست. به هر حال او اول این اسم را روی بلاگ خودش گذاشت. من ایمان دارم که شما هر دو خیر بلوچ و بلوچستان را می خواهید. چه اشکال دارد که از نظر دینی و سیاسی مخالف باشید ولی هر دوی شما از بلوچ و بلوچستان دفاع کنید. اتهام شخصی و بی احترامی فقط دشمن را شاد می کند. من مخلص همه شما هستم.دستتان را از راه دور می بوسم. بلوچ بد روچ

هیچ نظری موجود نیست: