۱۳۸۶ اسفند ۲۶, یکشنبه

توزیع مواد مخدر برای خرید رای در انتخابات رژیم



یاس نیوز: مسئولان اجرایی انتخابات برای شهر سعدآباد (استان بوشهر) 5 شعبه رای گیری در نظر گرفته بودند. خرید آرا، تهدید و تطمیع در کنار 3 شعبه رای گیری از ساعات اولیه شروع انتخابات آشکارا وجود داشت. هواداران کدخداپور در حوالی شعب مدرسه سمیه و مدرسه استثنایی سعدآباد حضور داشتند و مرتباً درگیری ایجاد می کردند.
هواداران شجاع شعبه زینبه را برای خود برگزیده و در آنجا اقامت گزیده بودند. با نزدیک شدن به غروب جنب و جوش ها گسترش و یافت و طرفداران این دو نامزد بارها با هم در گیر شدند. برخی از طرفداران این دو نامزد هم با خود دوربین های فیلمبرداری داشتند و به محض آغاز زد و خورد ها از هم دیگر عکس و فیلم تهیه می کردند. پس از غروب آفتاب طرفداران کدخداپور در سایر شعب پراکنده شدند و در اطراف دو شعبه دیگر رای گیری، یعنی مسجد ابوالفضل و مدرسه شهید موسوی درگیری ها و تجمعات زیادی رخ داد که به علت ناکافی بودن تعداد نیروهای انتظامی، توان برخورد با این افراد وجود نداشت.
شخصی که خود را جانباز معرفی می کرد از شروع رای گیری در شعبه سمیه حضور داشت و علناً به مراجعه کننده گان اصرار می کرد که باید به کدخداپور رای دهند. از سوی تجمع کنندگان شعار اول خدا بعد کدخدا به گوش می رسید.
خبرنگار یاس نیوز در شعبه سمیه، شخص معتادی را مشاهده کرد که مشغول جر و بحث با یکی از اعضای سابق شورای شهر سعدآباد بود و می گفت چرا 5000 تومان پول فروش رای او را نمی دهد. البته نرخ اصلی خرید بین 15 تا 20 هزارتومان می چرخید. توزیع مواد مخدر هم در اطراف شعب، کاری معمولی بود و افراد معتاد پس از خروج از شعبه رای گیری جنس خود را تحویل می گرفتند....

هیچ نظری موجود نیست: