۱۳۸۶ اسفند ۲۷, دوشنبه

چهار سال دیگر منتظر دشواری.و فقر باشید ملت مظلوم بلوچ

بیداری تقریبی قوم بلوچ .تحریم نسبی انتخابات و از همه مهمتر واگذاری دو بخش پرجمعیت کورین ونصرت آباد به حوزه انتخابه خاش.همه و همه به نفع حسین علی شهریاری منفورترین زابلی مقیم زاهدان در میان بلوچها. رقم خورد. این همه سر و صدای تبلیغاتی با دغدغه فراوان فکری نتایجی صد در صد مشابه نتایج مجلس هفتم را برای زاهدانیها به همراه آورد.
از آنجایی که مردم بلوچ نیاز مند نماینده ای شجاع و متعهد به آرمانهای جامعه بلوچستان بودند که مسعود وارانه از حیثیت قوم بلوچ دفاع کند متاسفانه هیئت نظارت بر کاندیداهای مجلس هشتم با رد صلاحیت همه مرد صفتان بلوچستان باعث شد که باری دیگر قوم بلوچ مایوسانه به کسانی که از قدرت چندانی برای دفاع از منافع آنها برخوردار نیستند به پای صندوقهای رای رفتند.
به هر حال شهریاری ضد بلوچ. با کسب هشتاد و چهار هزار رای و پیمان فروزش با کسب هفتاد و سه هزار رای یک بار دیگر موفق شدند برای چهار سال دیگر بر روی کرسی های رفتنی مجلش شورای اسلامی بنشینند.
به عنوان یک بلوچ پیروزی حسین علی شهریاری را به زابلیهای زابلی و به بلوچهای زابلی صفت تبریک می گویم امیدوارم خداوند متعال روزی به ملت مظلوم بلوچ آگاهی کامل در تمام زمینه ها . علی الخصوص آگاهی این مسئله که لباس.جان.مال.لباس.زبان.مذهب.غیرت و مردانگی آنان در خطر نابودی کامل هستند نصیب کند تا دیگر نه تنها زابلی بلکه هیچ قوم و قبیله ای جرات به اسارت کشیدن دسته جمعی آنها را نداشته باشد.
به امید آن روز
بلوچه گپ

هیچ نظری موجود نیست: