۱۳۸۷ فروردین ۳, شنبه

سه شهروند کرد به نام های چیا عبدا... خانی ، کمال خاک نژاد و دلشاد خضردشتی توسط نیروهای امنیتی در شهرستان سردشت بازداشت و روانه زندان گردیدند.




به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری فرانسه از پاریس، جان مک کین، نامزد ریاست جمهوری آمریکا عصر دیروز با نیکلاس سرکوزی، رئیس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه دیدار و پیرامون مسایل مهم بین المللی از جمله بحران هسته ای رژیم تهران گفتگو کرد.
مک کین پس از گفتگو با سرکوزی در جمع خبرنگاران گفت فرانسه می تواند نقشی کلیدی و استراتژیک در اعمال تحریمهای بین المللی علیه رژیم تهران بمنظور جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای ایفا کند.
نامزد ریاست جمهوری آمریکا ضمن تاکید بر لزوم مقابله با رژیم تهران افزود در گفتگو با پرزیدنت سرکوزی مباحث زیادی مطرح شد که فرانسه و ایالات متحده می توانند با هم همکاری کنند.
مک کین در ادامه گفت رئیس جمهور فرانسه پیشنهاد داد که ما برای اعمال تحریمهای موثر علیه رژیم تهران به یکدیگر بپیوندیم که بتواند آنها را از دستیابی به سلاح هسته ای بازدارد.
رئيس جمهور فرانسه روز گذشته اعلام کرد رژيم تهران با افزايش برد موشكی خود، امنيت اروپا را تهدید می کند.
سركوزی گفت رژيمهايی مانند رژيم تهران بسرعت موشكهای دوربرد خود را توسعه می دهند كه می تواند ظرف كمتر از نيم ساعت به اروپا برسد، بنابراين اروپا در معرض خطر قرار دارد.
رئيس جمهور فرانسه افزود من بخصوص به رژيم تهران فكر می كنم که در حال افزايش برد موشكهای بالستیک است و اين در حاليست كه در رابطه با برنامه هسته ای آنها ظن زيادی وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست: