۱۳۸۶ اسفند ۲۷, دوشنبه

با دلی آکنده از درد مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را از یکدندگی بعضی دوستان اعلام می کنم

با دلی آکنده از درد مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را از یکدندگی بعضی دوستان اعلام می کنم.
بله عزیزان افشاگری کنید و همدیگر را تا می توانید خراب کنید. همدیگر را جاسوس و اطلاعاتی بگویید و دشمن را شاد کنید. چرا نمی توانید مثل افراد عاقل و بالغ بحث و جدل سالمی داشته باشید. چرا همدیگر را وادار به توبه می کنید. آیا کافی نیست که رژیم آخوندها هر مخالفی را تکفیر می کند به توبه وامی دارد و سرانجام سر به نیست می کند. شما کی از خواب غفلت بیدار می شوید. دیگر بس است. خسرو جان و ساجده عزیز من مخالف یا طرفدار هیچکدامتان نیستم. اگر نفوذی دارید به دوستان خودتان بگویید بس کنید و بیشتر از این رسوای سر بازار نشوید. امتحان کنید دنیا آخر زمان نمی شود اگر تفتان خانم و دلاور اصلی وبلاگ جدید آژانس تفتان را حذف کنند. آسمان سر زمین نمی افتد اگر ساجده خانم اسم پهره را از وبلاگش بردارد و بیچاره مردم گیچ نشوند که تفتان واقعی کدام است و پهره کدام. همه می گویند که من اسلام واقعی هستم یا من فدایی اصلی هستم. دوستان عزیزم من دیگر حرفی ندارم و نمی خواهم تهمتها و دشنامها را بخوانم. ادامه دهید و دشمنان را شاد کنید!
بلوچ بد روچ
یاد داشت مدیریت آژانس خبری تفتان
بنده به درخواست دوستان بویژه دوست بسیار عزیزم مبارز بزرگ دلاور بلوچ لینک پهره جدید را از لیست پیوندها حذف می نمایم تا شاید پایانی باشد به جدالی بی سود که بنده هیچ انجامی برای آن نمی بینم اگر چه بنده با مدیر وب پهره اختلاف نظر دارم و آن اختلاف به جای خود محفوظ است.
و به همین خاطر و به دلیل اینکه مدیر پهره نام تفتان را به سرقت برده بود چندین بار هم مرتکب این عمل شده بود بنده پهره جدید را لینک دادم تا مدیر پهره بداند اینگونه کارها مشکلی ندارد و ما می توانیم با هر کس طبق منطق خودش صحبت کنیم اما دوستان عزیز مخالف این گونه پاسخگوئی بودند و از انجائیکه بنده احترام فائقی به دوستان قائل هستم به پیشنهاد انها احترام گذاشته و پهره جدید را از لینکها حذف می کنم.
مدیریت آژانس خبری تفتان

۱ نظر:

ناشناس گفت...

برادر عزیزم بلوچ خوش روچ



به عرض شما برادر عزیزم می رسانم شما هم اسم نظراتی خود را عوض نمایید چون بلوچ خوش روچ است وبه خاطر اسلام عزیز ومذهب پاکش همیشه عزیز می ماند و این همه مشکلات که بر سر مردم بلوچ می آید به خاطر دوری از اسلام عزیز است وبس .

دوما به عرض جنابعالی می رسانم چونکه آژانس خبری تفتان ودلاور بلوچ به خاطر قربانی ها وفداکاری هایی که برای مردم بلوچ انجام می دهند نزد بنده محترم بوده وهستند و خودم شخصا به آن ها خیلی احترام قائل می شوم و به خاطر همین رفع اتهام در اوایل ساخت وبلاگم این مسئله را واضح کردم که این وبلاگ هیچ ربطی به آن ها ندارد واین وبلاگ یک وبلاگ مجزای از آن هاست .

سوما من این وبلاگ را زمانی درست کردم که دیدم در وبلاگ آقای خسرو جاسوس تبلیغات بسیار وسیعی بر علیه اسلام ارائه می گردد و سکوت در این باره را من یک خیانت به اسلام می دانم ومجبورم با زبانی که خودشان شروع کردند جواب بدهم ومطمئن باش هنوز من مطالب اصلی خودم را که در ارتباط شخص خسرو جاسوس هستند ارائه نداده ام . برادرم حرف شما درست هر بلوچی با هر عقیده ای برای بلوچستان خدمت می کند صورتش را من هم می بوسم ولی زمانی که این بلوچ خدمت گذار. با عقاید ومقدسات ملت بلوچ بازی نکند وکاری به مذهب مردم نداشته باشد واو کار آزاد سازی بلوچستان را بکند ودر آزاد کردن ملت بلوچ نیازی به زیر سوال بردن اسلام نیست که او مصرّانه تبیلغ ضد اسلامی می کند .اگر او بدون از تبلیغات ضد اسلامیش فقط برای آزادی مردم گام بر می داشت من هم بعنوان یک بلوچ وهم شهری او قدم هایش را می بوسیدم و لی عزیز چون مسئله اسلام در میان است من نمی توانم کوتاه بیایم تا زمانی که آقای خسرو جاسوس از ملت مسلمان بلوچ به خاطر توهین به مقدسات شان معذرت خواهی نکند .اگر قرار باشد کسی در دانمارک به شخصیت پیامبراسلام توهین کند مردم به خاطر آزادی بیان وعقیده سکوت نمایند واگر قرار باشد آخوند های بی غیرت به حضرت عایشه توهین بکنند واهل سنت به خاطر آزادی بیان وعقیده خاموشی اختیار کنند ووآن ها را مجبور به معذرت خواهی نکنند مانند مجله خانواده سبز . واگر خسرو جاسوس به عقاید ومقدسات ملت بلوچ توهین بکند ومردم به خاطر آزادی بیان وعقیده سکوت کنند .به نظر شما در این میان غیرت چه نقشی دارد ؟

بله خسرو جاسوس از مردم وملت بلوچ به خاطر توهینات به مقدساتشان مثل مدیر مجله خانواده سبز عذر خواهی بکند و عهد بکند که این وبلاگش را در راه آزادی بلوچ استفاده می کند نه برای توهین به مقدسات شان . من همان روز وبلاگ خود را حذف می کنم و با او برادر شده در راه آزادی همکارش می شوم ولی در غیر این صورت من معذور ومتاسفم وشاید شما در آینده ای نزدیک در این وبلاگ شاهد مطالب واسناد بیشتری در رابطه با جاسوس بودنش را مشاهده بکنید .



با عرض تاسف :

معذور ومجبور ساجده