۱۳۸۶ بهمن ۲۸, یکشنبه

سرنشینان یک دستگاه زانتیا در زاهدان به رگبار گلوله بسته شدند

سرنشینان زن و مرد یک دستگاه خودرو سواری زانتیا حدود ساعت ‪ ۲۰‬و‪ ۳۰‬شنبه شب توسط افراد مسلح در خیابان فردوسی زاهدان به رگبار گلوله بسته شدند.
به گزارش ایرنا، این زن و مرد که سوار بر خودرو در حال تردد در خیابان بودند، از سوی سرنشینان دو دستگاه خودرو پژو ‪ ۲۰۶‬و پراید با سلاح کلاشینکف و تیراندازی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
یکی از شاهدان این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: خودروی زانتیا در انتهای غربی خیابان فردوسی در حال حرکت بود که ناگهان یک دستگاه خودرو پراید مقابل آنان توقف کرد و سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ‪ ۲۰۶‬نیز به سوی آن آتش گشودند.
وی که خواست نامش ذکر نشود، افزود: مهاجمان پس از این اقدام به سرعت از محل متواری شدند.
بدنبال وقوع این حادثه، راننده زانتیا پس از اصابت گلوله کنترل خودرو را از دست داد و با یک دستگاه خودرو پیکان سواری که از طرف مقابل در حرکت بود، برخورد کرد.
پس از این اقدام، دو سرنشین زن و مرد خودروی زانتیا توسط ماموران انتظامی که بلافاصله در محل حضور یافته بودند به بیمارستان انتقال یافتند.
معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید وقوع این حادثه گفت: این اقدام بدنبال اختلافهای خانوادگی رخ داده است.
سرهنگ "صلاح عسگرپور" در گفت وگو با ایرنا افزود: با پیگیری ماموران انتظامی عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند که اقدامهای لازم برای دستگیری آنان آغاز شده است.
او اظهار داشت: حال عمومی مجروحان این حادثه وخیم است و اکنون پزشکان متخصص اتاق عمل برای مداوای آنان تلاش می‌کنند. ک/‪۴‬

هیچ نظری موجود نیست: