۱۳۸۶ اسفند ۲, پنجشنبه

درخواست رژیم از ريش سفيدان برای حضور مردم در انتخابات

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاري حکومتی فارس: امام جمعه زاهدان گفت معتمدين و ريش سفيدان مردم را به مشاركت حداكثري در هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي و انتخاب اصلح ترغيب كنند. عباسعلي سليماني امروز در جمع معتمدين و ريش سفيدان شهرستان نيكشهر گفت: دشمن در تلاش است تا واقعيت‌هاي اثباتي نظام از جمله حمايت‌هاي متعدد ملت در سال‌هاي متوالي پس از پيروزي انقلاب و موفقيتهاي بزرگ را نفي كند و يا اينكه كوچك جلوه دهد.
وي اظهار داشت: آنان بطور قطع روي نفرات و ميزان استقبال مردم از انتخابات حساب باز مي‌كنند كه بايد با حضور حداكثري خود در پاي صندوق‌هاي راي مانند هميشه آنان را ناكام گذاشت.
امام جمعه زاهدان از نيكشهر به نام نيكان ياد كرد و مردم اين شهرستان را ايده آل و مطلوب و داراي تفكر بسيجي واقعي جان بركف انقلاب دانست.
سليماني در ادامه در خصوص مسائل مختلف از جمله مردم مداري ديني و عدالت محوري و بسياري ديگر از ويژگي‌هاي منحصر بفرد نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدمات رساني هاي متعدد و متنوع دولت تلاشگر احمدي نژاد با توجه به مانع تراشي‌ها، فشارها و توطئه ها و تهديدات دشمنان، مردم را به حضور فراگير و همه جانبه در روز انتخابات فراخواند.

هیچ نظری موجود نیست: