۱۳۸۶ اسفند ۳, جمعه

اين شيادبازيها چيست ؟؟



اين شيادبازيها چيست ؟؟


اعتراض شديد روحاني به رواج خرافه پرستي

دكتر حسن روحاني نماينده مقام معظم رهبري امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت آيت الله محمدرضا توسلي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، از آنچه كه وي، آن را رواج پديده "خرافه پرستي" و "شيادبازي" در كشور خواند، به شدت انتقاد كرد و با اشاره به برخي رفتارهاي خرافي گفت: "اين چه بازيهايي است که عده اي سفره پهن مي کنند، جاي خالي مي گذارند و مي گويند اين جاي امام زمان است؟. چرا اينقدر مردم را عوام فرض کرده ايد؟. لابد مي خواهند فردا توقيع و مهر امام زمان را درست کنند و نشان دهند."

اين شيادبازيها چيست که در کشور به راه افتاده است؟"

به گزارش«جهان» روحاني در اين مراسم كه به ميزباني مجمع تشخيص مصلحت نظام با شركت انبوه چهره هاي سياسي ، فرهنگي و آحاد مختلف مردم در مدرسه عالي شهيد مطهري تهران برگزار شد، افزود: "مثلا مي گويند فلان جلسه مهم روز جمعه باشد که آقا هم حضور داشته باشد، اين شياد بازيها چيست که در کشور به راه افتاده است؟. دو سال پيش بحثي را به راه انداختند که اگر امام زمان آمد از کجا مي آيد و سيستم بلندگو و صوتي اش چگونه بايد باشد. آن موقع مي گفتند حتما دو سال ديگر امام زمان ظهور مي کند ولي چندين سال گذشت و معلوم شد که دروغ مي گويند."
وي پرهيز از خرافه گرايي را از جمله انديشه هاي اصلي امام خميني (ره) بيان کرد و خاطرنشان ساخت: يکي از عصبانيت هاي لحظات آخر آقاي توسلي بحث خرافه بود. اينکه مي گويند آيت الله توسلي در لحظات دفاع از امام جان سپرد، درست است اما من اضافه مي کنم که آيت الله توسلي در لحظات دفاع از امام زمان (عج) بود که قلبش ايستاد.
آيت الله توسلي كه عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام بود، روز شنبه گذشته هنگام سخنراني در مجمع دچار عارضه قلبي شد و لحظاتي بعد، در بيمارستان درگذشت. به گفته مسئولان مجمع، وي در آن هنگام، در باره مسايل روز كشور، لزوم پاسداري از انديشه هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و حفظ حرمت خانواده امام خميني (ره) سخن مي گفت.
برادری اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: