۱۳۸۶ اسفند ۳, جمعه

از طرف جامعه اهل سنت مجله خانواده سبز تحریم شد

از طرف جامعه اهل سنت مجله خانواده سبز تحریم شد
جوانان اهل سنت با ار سال اس.ام .اس از طریق موبایلهای خود به یکدیگرخواستارتحریم مجله خانواده سبز شدند طبق آخرین خبرها این عمل که بطور خود جوش بوده دربسیاری از نقاط ایران درحال انجام می باشد.
با سلام ،توهین مجله خانواده سبز شماره 195 صفحه 92 به همسر رسول خدا محکوم است لطفا به دوستان خود ارسال فرمایید ،به احترام ام المومنين عايشه صديقه -رضی الله عنها همسر گرامی پیامبر از خرید مجله خانواده سبز جداً خودداری شود.
به گزارش خبر نگار سنی نیوز از شهرستان قشم:
امام جمعه اهل سنت قشم در ادامه خطبه دوم روز جمعه مورخه ۳/۱۲/۸۶
این حرکت زشت مجله خانواده سبز را به شدت محکوم کردند واز مسؤلین زیربط خواستند تا با نویسنده این مقاله به شدت برخورد شود ،شیخ عبد الرحیم خطیبی در ادامه افزودند تا زمانی که مجله خانواده سبز بطور رسمی از جامعه اهل سنت عذر خواهی نکند من این مجله را نخواهم خرید این حرکت جناب شیخ عبد الرحیم خطیبی مورد حمایت نماز گزاران قرار گرفت آنان با سر دادن شعار الله اکبر ،مرگ بر منافق انزجار خود را از این حرکت توهین آمیز اعلام نمودند.
اهل سنت جنوب

۲ نظر:

ناشناس گفت...

شیعه یک دین هوا و هوس است. اسلام مانند یک سرچشمه جاری است که در راه، ده ها نفر دستشان را در این آب شسته اند و در آخر تحویل مردم داده اند تا آن را بخورند پس خاک بر سر مردمی که با چشمان بسته آب را می خورند.

ناشناس گفت...

به جای توهین به شیعه دنبال دلایل آنها برای این کار باشید فرض کنید من مادری هستم که صدها نفر از فرزندان خود را کشته ام و با ایجاد جنگ بین آنها باعث مرگ تعداد زیادی از آنها شده ام و بر جانشین رسول خدا شوریده ام با من چه میکنید علاوه بر آن مگر همسر لوط زن رسول خدا نبود و سوره تحریم را فراموش نکنیم