۱۳۸۶ اسفند ۲۲, چهارشنبه

خسروک جاسوس رژیم و وبلاگش پایگاه اطلاع رسانی رژیم


خسرو ملازهی دو سال قبل از سوئد به ایران آمد و بعد از ساخت و باخت با وزرات اطلاعات به سوئد بازگشت و در اولین اقدام جاسوسی به حزب مردم بلوچستان پیوست تا بهتر به جاسوسی بپردازد اما حزبیها متوجه شده و خسروک را با اردنگی از حزب اخراج کردند بعد از ان خسروک بوسیله وبسایت و وبلاگ به خدمت رژیم ادامه داد نمونه اش به طور زنده نشر اخبار از وبلاگهای ضد بلوچی هست که با خیانتش آب سردی بر زحمات فعالان بلوچ ریخت.
ماههاست که بلوچها با تلاش پیگیر برای جهانیان ثابت کردند یعقوب مهرنهاد و انجمن صدای عدالت محصور در فعالیت مدنی و غیر خشونت بوده است ولی خسروک با کپی کردن یک مطلب از وبلاگ زابلیهای ولایتی ابراهیم مهرنهاد و دوستانش را اعضای جندالله اعلام کرد که قصد ربودن فرماندار را داشتند با این وضع به یقین می توان گفت خسرو ماموریت رژیم را دارد انجام می دهد.
مردم آگاه باشند گول چند مطلب سرقتی خسرو از وبلاگ دلاور و آژانس خبری تفتان و رادیو بلوچی را نخورند زیرا خسروک به این روش می خواهد منافقانه خود را مدافع بلوچ جلوه دهد تا بهتر به ماموریتش ادامه دهد.
بلوچ از سوئد
نظر یک بازدید کننده در باره جاسوس بودن خسرو
واله بنده نمی دانم این حقیقت دارد یا نه .اقای خسرو از یک طرف دفاع از اقای مهر نهاد می کند از طرف دیگر از چند وبلاگ زابلی تندرو ضد سنی و بلوچ اخبار دروغی کپی کرده .
این ۲ وبلاگ ضد بشری تفتان خبر و مهروزی می باشند شما می توانید سری به این وبلاگها بزنید در باره اقای مهر نهاد چه نوشتند تفتان خبر: اقای مهر نهاد یک افغانی
وبلاگ مهروزی اقای مهر نهاد را یک فاشیست معرفی میکنند.
محمود

هیچ نظری موجود نیست: