۱۳۸۶ اسفند ۲۲, چهارشنبه

این کار از دست ما کاملا ساخته است



سعید از تهران
هموطنان گرامی اگر در انتخابات شرکت کنیم نه تنها این حکومت خوشحال خواهد شد بلکه از این مسئله به نفع خود استفاده خواهد کرد و همه جا صحبت از حمایت مردم ایران از حاکمیت خود خواهد داشت در حالیکه اگر شرکت نکنیم دست کم کاری که حکومت خواسته انجام نداده ایم و این خودش یک مبارزه و یک پیروزی است.
حال که با شرکت در این به اصطلاح انتخابات نمیتوانیم به هیچ نتیجه سودمندی برسیم با عدم شرکت در این انتخابات دست کم به خودمان و جهانیان ثابت خواهیم کرد این حکومت را قبول نداریم . این حکومت منتخب ما نیست و این حکومت حق ندارد از طرف مردم ایران صحبت کند . مگر از طرف مشتی اقلیت مذهبی که منافع خود رادر بقای این حکومت مسخره میبینند .
مدتهاست بسیاری از مردم میگویند : ما این حکومت را نمیخواهیم ولی چه کاری از دست ما ساخته است ؟
جواب این سوال بسیار راحت است . ما میتوانیم در انتخابات شرکت نکنیم و این اولین قدم است . این از دست ما کاملا ساخته است . خیلی هم شدنی و ممکن است .
در رسانه های حکومت تبلیغ میشود که شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است . این دروغ بسیار بزرگ برای شستشوی مغزی مردم ایران قریب سی سال است که شنیده میشود . کسی که ایران را دوست دارد و کسی که در آرزوی سربلندی ایران است و کسیکه واقعا این حکومت را نمیخواهد و شایسته این سرزمین کهن نمیداند و حتی کسیکه خودش به دین اعتقاد کامل دارد ولی متوجه است که این حکومت بیشترین ضربه را به دین وارد آورده به هر حال خودش بخوبی وظیفه خود را میشناسد و میداند که وظیفه اش اینست که حکومت را تنها بگذارد و میداند که تنها باید حکومت را نفی کند . اولین گام در نفی این حکومت عدم شرکت در انتصاباتی است که یک کلاهبرداری واقعی در ابعادی گسترده بیش نیست .
میگویند اگر در انتخابات قبل شرکت میکردیم و به رفسنجانی رای میدادیم امروز احمدی نژاد مملکت را به این روز نیانداخته بود !
عزیزان کمی فکر کنیم . احمدی نژاد اولا قرار بود رئیس جمهور شود . دوما اگر رفسنجانی انتخاب میشد این حکومت گردن کلفت تر بود و در جهان حامیان بیشتری داشت در حالیکه ایران را به همین مقدار و حتی بیشتر از این حد میفروخت و به باد میداد در حالیکه احمدی نژاد دست کم بدون اینکه خودش و اربابانش بفهمند و شعور و درکش را داشته باشند با صحبتهای احمقانه و بی شرمانه اش دست کم آزادیخواهان دیگر ملل جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و فضای جهانی در حمایت از اراده برای رهایی ایران از چنگال این حکومت را بدون اینکه خودش بفهد به نفع ملت ایران تغییر داد که این خود یک پیروزی عمده برای آزادیخواهان ایران محسوب میشود. این حکومت چهره واقعی خودش را بازتاب داد و این فرصت را ما مردم ایران برایش بوجود آوردیم البته با عدم شرکت در انتخابات و تنها گذاشتن این حکومت در انتخابات ریاست جمهوری اش .
و اگر رفسنجانی بجای احمدی نژاد انتخاب شده بود دقیقا مثل امروز روزنامه ها و رسانه ها همچنان در چنگال حکومت و تحت سانسور بود و دانشجویان و ایراندوستان همچنان در بند گرفتار بودند . همچنان فرهنگ چک و لگد و مرگ بر این و آن زنده بود و مثل همین حالا حکومت در چنگال مشتی اقلیت آخوند و شارلاتان . علاوه بر تمام اینها کشورهای بسیاری هم در اروپا و سایر نقاط جهان دیگر مثل امروز خطر این حکومت را حس نکرده بودند و آنچه بر سر ایران و ایرانی میگذرد را درک نمیکردند .
اینبار هم در انتخابات شرکت نخواهیم کرد و افتخار ما ایسنت که شرکت نخواهیم کرد و همچنان معتقدیم زمانی وقت شرکت در انتخابات خواهد بود که رفراندمی برای تعیین حکومت از اساس باشد و نه تعیین همان افرادی که خود حکومت از قبل تائید کرده است .
با سپاس فراوان

هیچ نظری موجود نیست: