۱۳۸۶ اسفند ۲۲, چهارشنبه

انتخابات نمایشی دوره ی هشـتم مجلس رژیم

انتخابات نمایشی دوره ی هشـتم مجلس رژیم
هموطنان گرامی ملت آزادیخواه بلوچرژیم آزادی ستیز جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با به راه انداختن نمایش انتخابات هشتمین دوره ی مجلس اسلامی در صدد مشروعیت بخشیدن به رژیم نامشروع ظلم و جور ولایت فقیه خود می باشد.
حق انتخاب کردن و انتخاب شدن از حقوق مسلم هر انسانی است که برای اٽر گذاری در سر نوشت خود و یا برای در دست گرفتن آن تلاش می کند. حق انتخاب کردن و انتخاب شدن از حقوق اولیة هر بشر امروزین می باشد که هیچکـس و در هیچ کجا از جهان قرن 21 نمىتوانند آنرا نادیده به گیرند.اما با این همه رژیم آخوندی ایران طی 29 سال عمر ننگین خود توانسته است با به نمایش گذاشتن این گونه خیمه شب بازیها افکار عمومی جهانیان را به فریبد و رژیم بغایت نا مشروع خود را منتخب مردم ایران جلوه دهد.
در کشوری که حکامش از کلمه دمکراسی و آزادی وحشت دارند و بخود می لرزند٬ در کشوری که دانشجویانش٬ معلمانش٬ کارگرانش و زنان جامعه اش به جرم فعالیعت های مدنی و صنفی مورد شدیدترین سرکوبها٬ اذیت و آزارهای نیروهای امنیتی رژیم قرار می گیرنند٬ چگونه می شود صحبت از انتخابات آزاد و منصفانه کرد.رژیمی که کوچکترین فعالیتهای کارگری و مدنی را بر نمی تابد چگونه می تواند مجری یک انتخابات دمکراتیک باشد؟رژیمی که هیچگونه معیار و ملاکی بجز از افکار بغایت پوسیده و ارتجاعی ولی فقیه را نمی تواند مبنا و میزان سنجش راستی و درستی افکار دیگران قرار دهد بالطبع نمی تواند چیزی جز ظلم و ستم٬ و نفی آزادیخواهی و ترقیخواهی باشد.کدامین حزب٬ سازمان ویا تشکل مستقل سیاسی اجازه یافته است تحت حاکمیت این رژیم به فعالیت سیاسی و آگاھگرى مردم خود ادامه دهد تا مردم آزادانه و آگاھانه نمایندگان سیاسى خود را انتخاب نمایند؟ آزاده زنان و آزاده مردان بلوچ! رژیم ظلم و جور ایران فقط طی همین یکسال گذشته دهها جوان بلوچ را به اتهامات واهی اعدام کرده و یا به شکلهای مختلف بقتل رسانده و از بین برده است.
صدها تن از جوانان رشید بلوچ را در سیاهچالها و شکنجه گاههای سپاه و اطلاعات خود مورد بدترین شکنجه های قرون وسطایی خود قرار داده است. هزاران خانواده بلوچ را در مرگ عزیزانشان به ماتم و سوگ کشانده است.رژیم فاشیستی ایران کوشیده است تا ملت بلوچ را در زیر بدترین فشارهای اقتصادی و تنگناھاى فرھنگى و مذھبى قرار دهد.این رژیم از بدو پیدایش خویش٬ بدترین تبعیضات ملی٬ مذهبی و فرهنگی را در مورد ملت بلوچ روا داشته وبسیاری از علمای اهل سنت بلوچستان ناجوانمردانه بدست نیروهای رژیم در داخل و خارج ترور شده و بسیاری دیگر هم اکنون به اتهامات ناروا در شکنجه گاههای رژیم مورد بدترین شکنجه ها و بی حرمتیهای نیروهای شکنجه گر رژیم قرار دارند.
رژیم آخوندی با به کارگیری ترفندهایی همچون ایجاد اختلاف بین زابلی و بلوچ٬ بین شیعه و سنی و بین طوایف و اقوام مختلف بلوچ در بلوچستان و یا خارج از آن خواسته است که از توانایی های مردم در مقابله با رژیم به کاهد و بر اقتدار خود بیفزاید. این رژیم ضد مردم ازایجاد اینگونه اختلافات در بسیج مردم به پای صندوقهای انتخابات نمایشی خود٬ بالطبع در طولانی تر شدن عمر خود حداکتر استفاده را مینماید!
این نمایش انتخاباتی نه برای انتخاب شدن ویا انتخاب کردن است چرا که اینها اعتقاد به انتخاب شدن از طرف مردم را ندارند و خود را منتخبان آسمان می دانند. برگزاری این نمایش بیشتر برای استفاده از آن بعنوان کارتی برای مشروعیت بخشیدن به نظام ولی فقیه می باشد و گر نه آنها هرکس را که بخواهند ازداخل صندوق رأی در خواهند آورد.نمایش انتخاباتی رژیم فقط و فقط مصرف خارجی دارد تا سران رژیم با به نمایش گذاشتن این خیمه شب بازی به ستم خود علیه مردم ایران٬ به کشتار ملیتهای ایرانی از آنجمله ملت بلوچ٬ کرد٬ عرب٬ آذری و ترکمن جواز مشروعیت بدهد.منتخبین ویا منتصبین این نمایش انتخاباتی نه تنها نمی توانند کوچکترین مشکلی از بی شمار مشکلات شما را حل کنند بلکه خود نیزتبدیل به عروسکھاى خیمه شب بازى آخوندان شیاد نظامى خواھند شد که شرکت شما دراین مضحکه انتخاباتى جواز بازیگرى آخوندھا را صحه خواھد گذاشت و تأییدى برای باز بودن دست رژیم آخوندی در ظلم و جور خود بر شما شما خواھد بود!
مشارکت در نمایش انتخاباتی رژیم به منزله ی صدور مجوز برای جنایات بى حساب و کتاب رژیم است. صدور مجوز برای اعدام جوانان بلوچ٬ صدور مجوز برای بقتل رساندن نوجوانان بلوچ و صدور مجوز برای تبعیض ملی بیشتر و توهین مذهبی بیشتر به شما ملت بلوچ و دیگر ملیتهای ایران خواهد بود.ملت آزادیخواه بلوچ!حزب مردم بلوچستان ازشما ملت آزادیخواه می خواهد قبل از رفتن به پای صندوقهای این خیمه شب بازی رژیم چندین و چند بار با خود در این باره که با شرکت در این خیمه شب بازی رژیم چه چیزی نصیب شما مردم خواهد شد فکر کنید. این رژیم سرتا پا فاسد و حامیان آن در طول سى سال حکومت نکبت بار خود چه چیزى بجز بیکارى٬ گرانى٬ فساد امور مالى و ادارى٬ مناسبات اجتماعى و اقتصادى در ھم ریخته٬ رشد مافیاھاى دولتى٬ وکلاً نسل کشى غیر خودى ھا٬ کشتار جوانان و تشدید ستمھاى ملى٬ مذھبى٬ جنسیتى وطبقاتى٬ رواج فساد و فحشاء به ارمغان اورده است؟بر اساس قانون اساسی رژیم٬ حاکمیتى را که حق طبیعی مردم است از آنها سلب وحاکمیت مطلق به ولى فقیه واگذارگردیده است۔ از نظرما نه تنها نمایش مضحکه و کمدى انتخاباتی رژیم بلکه نظام فاشیستی ایران در تمامیتش فاقد کمترین مشروعیت مردمی بوده واصلاح پذیرنیست و درست به همین دلیل و براى دستیابى به جامعه اى آزاد و آباد که حاکمیت مردم در آن تضمین و تأمین گردد٬ حزب مردم بلوچستان خواستار سرنگونی این نظام دیکتاتوری در تمامیتش می باشد.
به امید پیروزی و آزادی ملتھاى قهرمان با حقوقى برابر در ایرانى فدرال
حزب مردم بلوچستان
20 اسفند 1387 برابر با 10 مارچ 2008

هیچ نظری موجود نیست: