۱۳۸۶ اسفند ۲۰, دوشنبه

فرماندار نیویورک به خاطر رسوایی جنسی عذرخواهی کرد



به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی الیوت اسپیتزر فرماندار ایالت نیویورک به خاطر رسوایی جنسی و ارتباط با یک سرویس روسپی گری عذرخواهی کرد.
وی که متاهل و دارای سه فرزند است گفت که تعهدات خانوادگی خود را نقض کرده است.
الیوت اسپیتزر از خانواده اش و مردم عذرخواهی کرد و گفت که می بایست بهتر به آنها خدمت می کرده است.
او هیچ اشاره ای به اتهامهای منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز درباره ارتباطش با یک سرویس روسپی گری بسیار گران نکرد.
آقای اسپیتزر که اولین دوره فرمانداری خود را طی می کند در یک کنفرانس خبری گفت "من در پیروی از معیارهایی که خود مطرح کردم کوتاهی کردم."
وی در حالیکه در کنار همسرش سیلدا ایستاده بود افزود: "من اکنون اینجا هستم تا اعتماد خانواده ام را مجددا جلب کنم."
اما الیوت اسپیتزر از پاسخ به این سوال که استعفا می دهد یا خیر خودداری کرد.
کلانتر وال استریت
روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرده است که هفته گذشته چهار نفر در ارتباط با این سرویس روسپی گری دستگیر شده اند.
این روزنامه افزود پلیس فدرال ماه گذشته در حین تحقیقات و شنود مکالمات هتلی در واشنگتن متوجه تماس الیوت اسپیتزر برای ملاقات با یک روسپی شد.
به نوشته تایمز آقای اسپیتزر که ۴۸ سال دارد کلیه ملاقات های عصر دوشنبه خود را ناگهان لغو کرد تا با مشاورینش درباره این اتهام ها گفتگو کند.
او در نوامبر سال ۲۰۰۶ پس از آنکه قول داد اصلاحات اخلاقی در نیویورک انجام دهد به فرمانداری این ایالت انتخاب شد.
الیوت اسپیتزر در سمت پیشین خود بعنوان دادستان کل نیویورک به خاطر مبارزاتش با تخلفات مالی به کلانتر وال استریت معروف شده بود.
او همچنین اقدامات شدیدی علیه روسپی گری در نیویورک انجام داده بود

هیچ نظری موجود نیست: