۱۳۸۶ اسفند ۲۴, جمعه

نمایش انتخابات؛ ایمیل یکی از خوانندگان از تهران

من سینا هستم 24 ساله از تهران
من تا به حال در عمرم چنین انتخاباتی ندیده بودم به قدری حوزه ها خلوت بود که باعث شگفتی انسان میشد حتی سربازانی که در حوزه ها حضور داشتند میخندیدند و در ته دل احساس شادی میکردند گویا پیروز شده اند
از صبح تاکنون سکوت بسیار غریبی شهر را در بر گرفته و هیچ کس از خانه اش بیرون در نیامده است
هیچ کدام از کسانی که من میشناختم در انتخابات شرکت نکردند و اساسا مردم ما در حال و هوایی دیگر هستند و گویی این انتخابات در کشوری غیر از ایران برگزار میشود
در دانشگاههایی که امروز باز بودند مانند دانشگاههای پیام نور و آزاد نیز از صندوقهای سیار استفاده کردند اما این ترفند نیز جواب نداد و اساتید و دانشجویان رغبتی به رای دادن نداشتند و اساسا کسی نمیدانست که باید شناسنامه در جیبش باشد تا رای بدهد
به نظر من امروز روز بزرگی در تاریخ ملت ایران بود چرا که شکاف عظیم بین ملت و حکومت بطور وضوح آشکار شد
آنچه من دیدم نشان از آن داشت که 80 درصد واجدین شرایط شرکت نکردند
ایران پرس

هیچ نظری موجود نیست: