۱۳۸۶ اسفند ۱۰, جمعه

پوزش و اعتذار مجله "خانواده سبز"

فقط یک پوزش!!حکم اهانت به ساحت و حریم پیامبر اسلام ص چیست؟ تعرض به ناموس رسالت چه حکمی دارد؟
و رژیم حاکم که هزاران تن را به خاطر اهانت به خمینی و خامنه ای زندان و اعدام می کند در برابر اهانت به حریم پیامبر اسلام چه عکس العملی نشان داده است؟ و آیا این گونه برخوردها پرده از حقیقت شیطانی و ضد اسلامی رژیم حاکم بر می دارد؟ و آیا یک پوزش از درد جامعه اهلسنت می کاهد ؟؟؟؟

مجله "خانواده سبز" در شماره 195 مطلبی را تحت عنوان "تصویری از جنگ به روایت ابراهیم حاتمی کیا" به چاپ رسانده بود كه در آن به همسر پاک حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وسلم، ام‌المومنین حضرت عایشه صدیقه رضی‌الله‌عنها توهین شده بود كه اين امر باعث ناراحتی عمیق جامعه اهل‌سنت گردید. دست‌اندکاران این مجله در شماره جدید خود و با ارسال ایمیلی به دفتر پایگاه سنی‌آنلاین، از هموطنان بویژه جامعه اهل‌سنت عذرخواهی کردند که متن آن به شرح ذیل است:
اعتذار و پوزشدر شماره 195 به نقل از بروشور تبلیغی، کاری فرهنگی از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به نام "شب خاطره" واژه‌ای درباره عایشه ام‌المومنین همسر پیامبر اسلام (ص) به کار برده شد که به طور اشتباه به دور از کنترل ویراستاری مجله خانواده سبز به چاپ رسید و موجب نگرانی و آزردگی خاطر هموطنان اهل سنت شد.مجله خانواده سبز ضمن پوزش از مطلب چاپ شده، عایشه همسر پیامبر اسلام (ص) را بنا به نص صریح قرآن صاحب کنیه ام‌المومنین می‌داند .بدین وسیله از هموطنان گرامی به ویژه اهل سنت پوزش می خواهیم و امیدواریم ما را ببخشایند.

هیچ نظری موجود نیست: