۱۳۸۶ اسفند ۵, یکشنبه

افزایش آزار های جنسی علیه دختران بلژیکی



افزایش آزار های جنسی علیه دختران بلژیکی

از هر 6 دختر جوان بلژیکی یک دختر در معرض آزارهای گفتاری جنسی از طرف شخصی که سنی بالاتر از او دارد قرار می گیرد .

از هر 10 دختر یک دختر در معرض رفتارهای تحریک آمیز جنسی و تجاوزات قرار می گیرد و بسیاری از دختران بلژیکی از طریق اینترنت با روابط و رفتارهای جنسی بیشتر آشنا می شوند و در معرض آن قرار می گیرند .

دانشگاه Namur و VUB دو گروه 17 نفره دختران را مورد بررسی قرار دادند و دانشگاه Anvers ، 1318 دختر را در سنین 12 تا 18 سال و 571 والدین را مورد بررسی قرار دادند و در 98 درصد از این افراد رایانه قسمتی از خانه بود که رفت و آمد در آن قسمت کمتر بود و در بخش جدا و یا در اتاقی مجزا قرار داشت و رایانه های این افراد معمولا در اتاق های شخصی شان بود .

این تحقیقات نشان می دهد که 67 درصد این دختران جوان با مردان میانسالی چت می کنند که خودشان را جوانی هم سن و سال آنها معرفی کرده است و از این طریق با این دختران با چت رابطه ی جنسی برقرار می کنند .

آمار نشان می دهد که به طور متوسط جوانان و نوجوانان 2 ساعت در هر روز به فعالیتهای اینترنتی می پردازند و 75 درصد والدین اروپایی از استفاده ی فرزندانشان از اینترنت نگران هستند و امیدوارند که او کمتر از اینترنت استفاده کند .

سه چهارم جوانان اروپایی مطمئن هستند که والدینشان در جریان اینکه آنها به چه سایتهایی می روند نیستند .

65 درصد جوانان اروپایی زمانی از اینترنت استفاده می کنند که والدین در خانه نباشند و یا سرگرم کاری هستند که متوجه آنها نمی شوند .

تنها 20 درصد از خانواده های اروپایی از فرزندانشان درضمن کار کردن با اینترنت راضی هستند .

گفتنی است : برخی از دختران اروپایی علی الخصوص بلژیک که به طور مداوم با اینترنت کار می کنند و با رابطه های جنسی از طریق اینترنت آشنا می شوند تمایلشان برای ازدواج کم است و اغلب در آینده تمایل به تنها زیستن دارند و عده ای که ازدواج می کنند 35 درصدشان طلاق می گیرند که عمدتا به خاطر نارضایتی از روابط جنسی زناشویی می باشد

هیچ نظری موجود نیست: