۱۳۸۶ اسفند ۷, سه‌شنبه

فرق دولت با ملت

فرق دولت با ملت آدم عمران
ملت موظف است در تمامی صحنه ها بصورت پر شور و حماسی شرکت بکند ملت موظف است بخصوص در انتخاباتها حضور گسترده داشته باشد ملت موظف است بگونه ای عمل کند که دشمن مایوس شود ملت نباید به شکلی عمل کند که دشمنان انقلاب امیدوار بشوند.
ملت موظف است که در انتخاباتها با وجودیکه کسی را از آن کاندیداها نشناسد یا قبول نداشته باشد شرکت کند.
اما دولت
دولت موظف نیست که در جهت رضایت ملت عمل کند دولت و دولتیهای محترم مجازند بهر شکلی که دوست دارند عمل کنند ملت اگر می پسندند به جهنم نمی پسندند به درک.
دولتیها آن والامقامهای بزرگ هر طور که دلشان بخواهد عمل کنند .
می دانید تکفیر یعنی چی ؟
تکفیر یعنی اینکه شخص مسلمانی را کسی بگوید که او مسلمان نیست. تکفیر مسلمان گناهی عظیم است که برابر است با ریختن خون یک انسان.
عدم التزام به اسلام شبه تکفیر است یعنی این شخص مسلمان نیست.
حضرات صاحب مقام به بسیاری از نخبه گان ملت تهمتی به این بزرگی زدند و هیچ کس نبود بپرسد به چه دلیل این حرف را می گویید .
الان بسیاری از همان متهمین را دوباره تایید صلاحیت نمودند سوال می کنیم : چرا در نوبت اول آنها را رد صلاحیت نمودید ؟ یا رد صلاحیت اولتان اشتباه بوده و شما (بلاتشبیه دروغ گفتید) اشتباه کردید یا الان دارید دروغ می گویید و اشتباه می کنید که در هر دو صورت صلاحیت خودتان در شک و تردید قرار می گیرد.
آن افراد رد و تایید صلاحیت شده اگر مقداری غیرت و مردانگی و عزت نفس می داشتند دیگر هرگز به سراغ چنین مقام کثیفی نمی رفتند .
مثال این تایید صلاحیتها
یک شخصی می خواهد ضیافت مهمانی برگزار کند و به مهمانان عذا بدهد آن شخص قبل از غذا به مهمانان کتک مفصلی می زند لباسهای بعضیها را در می آورد و خلاصه پس از بیحرمتی همه سفره را می آورد اگر هر کسی یک کمی غیرت و مردانگی داشته باشد هرگز سر سفره چنین آدم پستی نمی نشیند و آن کسی که زبونانه می نشیند بسیار پست تر است.

هیچ نظری موجود نیست: