۱۳۸۶ اسفند ۷, سه‌شنبه

وعده انتخاباتی عجیب یک کاندیدا

وعده انتخاباتی عجیب یک کاندیدا
درنخستين اقدام ديشب 300 نفر از اهالي مناطق شرق استان با 120 دستگاه خودرو به جاسك رفتند و در ضيافت شامي كه هزينه هاي آن را این کاندیدای انتخاباتی پرداخت كرده بود شركت كردند.
به گزارش«جهان» و به نقل از باشگاه باشگاه خبرنگاران برخی مدیران ارشد اتحاديه صيادي استان نیز براي حمايت از نامزدي این فرد قول مساعد داده است.
درنخستين اقدام ديشب 300 نفر از اهالي مناطق شرق استان با120 دستگاه خودرو به جاسك رفتند و در ضيافت شامي كه هزينه هاي آن را این کاندیدای انتخاباتی پرداخت كرده بود شركت كردند.
مهمانان ديشب پس از صرف شام در محله مقصاي جـاسك به ميناب رفتند تـا در آنجا به جمع هواداران وی بپيوندند. گفته مي شود یکی از حامیان مالی این کاندیدا که نامش در این خبرگزاری محفوظ است
بدهي 400 ميليون توماني به بانك كشاورزي استان هرمزگان دارد و از این کاندیدا خواسته است تاپس از ورود به مجلس شيوه اي براي بخشش اين بدهي بيابد و وي نيز قول همکاري در اين زمينه پس از ورود به مجلس داده است.
این حامی مالی كه از سـال 79 یکی از مـديران ارشد اتحاديه صيادان استان است اين بدهي را به علت استفاده از تسهيلات و نداشتن توانايي در بازپرداخت آن به بار اورده است.
نظرات كاربران:
▪ عجب وعده عجیبی !!!!! نه !؟ مثل اینکه شما تو ایران زندگی نمی کنید ها!؟
کجاش عجیبه؟! این که تازگی نداره!

هیچ نظری موجود نیست: